3 توصیه برای اجرای دکوراسیون اداری

3 توصیه برای اجرای دکوراسیون اداری

3 توصیه برای اجرای دکوراسیون اداری ، شما را در جهت چیدمان بهتر محیط یاری می کند.

به همین منطور ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با استفاده از این منابع بهترین طراحی دکوراسیون اداری را در شرکت خود داشته باشید.

3 توصیه برای اجرای دکوراسیون اداری

 

3 توصیه برای اجرای دکوراسیون اداری

مبلمان اداری لوکس | چیدمان اصولی شرکت | دکوراسیون اداری خاص

 

محققین پس از بررسی های طولانی مدت در ادارات و دفاتر کار بر روی تاثیر محیط بر افراد دریافتند که :

علاوه بر عوامل مختلف ( میزان حقوق و دست مزد ، رده شغلی ، سن ، و … ) عامل دیگری نیز بر روی تاثیر بر روی محیط اداری نقش دارد !!

این عامل را متخصصین تاثیر جلوه محیط بر روی افراد می نامند ، که در این مرحله فرد از محیط خود حالت های مختلفی دریافت می کند.

تاثیر و میزان اثر بخشی محیط بر روی افراد را نمی توان نادید گرفت ، چرا که در برخی از موارد علت پایین اومدن بهره وری در همه سمت هاست.

در موردی دیگر جلوه محیط بر روی افرادی که به صورت موقت در شرکت شما در رفت و آمد هستند ، نیز تاثیر دارد. چگونه ؟

دکوراسیون اداری محیط شما می تواند بر تصمیم گیری شرکای تجاری شما و در قرار داد های شما تاثیر داشته باشد.

به این صورت که هنگامی که فرد با یک محیطی با جلوه بالا مواجه می شود ، بی تردید حس اعتمادی که دارد افزایش می یابد.

و با توجه به آن در تصمیم گیری های خود به نفع شما ممکن است عمل کند ، و این برای شما امتیازی مثبت است.

3 توصیه برای اجرای دکوراسیون اداری کدام اند ؟

برای اینکه شما هم بتوانید محیطی با بالا ترین میزان تاثیر گذاری را داشته باشید باید نکاتی را در نظر بگیرید.

3 مورد فوق از جمله نکات اصلی در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری محسوب می شوند :

  1. انتخاب درست سبک ها
  2. چیدمان مبلمان اداری مناسب
  3. توجه به هارمونی رنگ ها

موارد فوق به شما کمک می کند تا در جهت داشتن محیطی خاص چند گام جلو تر بروید.

انتخاب درست سبک ها :

 

3 توصیه برای اجرای دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری لوکس | مبلمان اداری خاص | مبلمان اداری کلاسیک

برای اینکه بتوانید درست ترین طراحی را داشته باشید ، باید محیط خود را با سبکی مشخص چیدمان کنید.

شناسایی سبک ها مشکل نیست و می توانید با چند روش مختلف آنها را شناسایی و انتخاب کنید.

در این بخش ما دو نمونه از اصلی ترین سبک های دکوراسیون اداری را به شما معرفی می کنیم.

می توان گفت سبک کلاسیک و مدرن از جمله نمونه های اصلی در طراحی به حساب می آیند.

که هر کدام از آنها دارای نمایز های بسیاری با هم هستند.

با توجه به این موضوع می توان گفت دکوراسیون اداری کلاسیک سبکی قدیمی اما همیشه رایج است.

اصالت در آن ها وجود دارد و تجملات حرف اول را پس از چیدمان خواهد زد.

دکوراسیون اداری مدرن بر خلاف این سبک عمل کرده ، چرا که دیر تر از آن کشف شده.

سبک مدرن با سادگی خود را معرفی می کند ، و بر آن است تا بدون تجملات محیط را تاثیر گذار نماید.

چیدمان مبلمان اداری مناسب :

 

3 توصیه برای اجرای دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری کلاسیک | خری مبلمان اداری | طراحی اصولی شرکت

بی شک بدون وجود مبلمان اداری شرکت ماهیت و کاربری لازم را برای پیشبرد امور نخواهد داشت.

با توجه به این موضوع ممکن است افراد در این زمینه با چالش هایی همراه باشند.

مثل ست کردن ای تجهیزات با محیط و چگونگی هماهنگی آنها با یکدیگر است.

در اولین بحث باید بدانید ، که برای ست کردن این محصولات هیچ مشکلی وجود ندارد.

شما کافیست تنها به دکوراسیون خود توجه داشته باشید.

اگر محیط شما رسمی بود مبلمان اداری کلاسیک و زیر شاخه های گزینه مناسبی است.

درصورتی که محیط شما رسمی نبود و دوستانه تر بود مبلمان اداری مدرن به عنوان پیشنهاد اول برای شماست.

توجه به هارمونی رنگ ها :

 

طراحی اداری شرکت

دکوراسیون شرکت | لوکیشن اداری | طراحی داخلی

می توان گفت رنگ تاثیر محیط را چند برابر می کند ، و بر روی افزایش و کاهش راندمان کاری افراد تاثیر دارد.

برای اینکه بتوانید این مورد را با یکدیگر هماهنگ کنید ، باید کمی از دانش در این زمینه بهره مند شوید.

با توجه به این موضوع به روانشناسی رنگ ها باید بپردازید ، مثلا :

در بخش کارمندان و مدیریت نمی توان از یک نوع طیف استفاده کرد.

در اصول روانشاسی رنگ برای ادارات این موضوع بیان می شود ، که بخش کارمندان همیشه باید انرژی داشته باشند.

به همین منظور در این بخش ها باید از رنگ های شاد و روشن استفاده کرد.

اما در بخش مدیریت استفاده از رنگ های تیره و گرم به دلیل ماهیت فضا رواج بیشتری دارد.

به هر صورت می توان در آخر با هر رنگی محیط را طراحی کرد ، اما دیگر هارمونی را نباید در نظر بگیرید.

باید توجه داشته باشید که در هر سبک نیز قوانینی از نظر اجرای رنگ ها وجود دارد ، که قابل تغییر هستند.

نتیجه گیری نهایی :

با توجه به اهمیتی که اجرای طراحی دکوراسیون دارد ، نمی توان از آن ساده رد شد.

یعنی شما نباید این کار را تنهایی و بدون رعایت اصول انجام بدهید.

چرا که پس از آن باعث برهم خوردن نظم ، تاثیر و هارمونی محیط می شوید.

با توجه به این موضوع بهتره که در این راه از دکوراتور ها و آرشیتکت های مجرب بهره ببرید.

مرکز تخصصی داژو در تیم طراحی و معماری خود از دکوراتور های مجربی بهره گرفته است.

این تیم تخصصی به شما در زمینه طراحی و جیدمان همراه شما هستند.

و سعی بر آن دارند ، تا محیط اداری شما را برای پرسنل و شرکایی که دارید تاثیر گذار تر جلوه دهند.

مرکز تخصصی داژو همچنین در بخش تولید و طراحی مبلمان اداری نیز نامی بلند آوازه دارد.

به همین منظور بهتره که طراحی دکوراسیون ، ساخت و چیدمان مبلمان اداری را به این مجموعه واگذار کنید.

می توان گفت داژو یکی از بهترین برند های مبلمان اداری لوکس در ایران محسوب می شود.

آدرس شعبات مبلمان اداری داژو کجاست ؟

شعبات تهران :

شعبه یک : تهران | خیابان حافظ | پایین تر از خیابان سخایی | پلاک 131 | گالری داژو

02166726779                   09122004018                    02166746445

شعبه دو : تهران | خیابان ولیعصر | بالا تر از پارک ساعی | پلاک 2211

02188656910                  02188656911                   09126003675

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *